Hier vind je de meest gestelde vragen aan Bonita-Loka.
We doen ons best om bestellingen binnen 3 dagen bij je in huis te hebben. Als je voor 12:00 bestelt, versturen we het dezelfde dag nog. Er geldt een uitzondering voor het weekend en tijdens speciale acties. Als je op vrijdag na 12:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling op maandag verstuurd.
We verzenden met MyParcel. Bestellingen boven de €50,- binnen Nederland worden gratis verzonden. Per product hebben we een selectie gemaakt of het door de brievenbus kan of in een pakket verzonden moet worden.
Brievenbuspost: €3,95
Pakketpost: €3,95
België/ Duitsland Verzendkosten: € 8,50
De internationale verzendkosten staan vast, ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.
Nee, zeker niet. Vink het vakje afhalen bij Atelier Bonita-Loka aan en de verzendkosten vervallen. Mocht het toch zo zijn dat je verzendkosten hebt betaald, krijg je ze natuurlijk tijdens de workshop terug.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, wanneer een artikel niet meer online staat is het uitverkocht. Neem contact op met het Atelier om te vragen of het product in nabestelling staat en wanneer het weer binnen is.
Ja, als je online bestelt, ontvang je altijd een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier ook een mailtje van en daarin bevindt zich ook de track en trace code. Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren? Je kunt telefonisch contact opnemen tijdens onze openingstijden op +31 (0)6 83169120. Wanneer je buiten onze openingstijden besteld, kun je een bericht inspreken of een mailtje sturen naar [email protected]. Je verzoek wordt dan de volgende werkdag door ons team opgepakt.
Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel ruilen of retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Hier vind je een retourformulier. Print deze uit en vul alle gevraagde gegevens in. Voeg dit formulier toe aan het pakket, anders kunnen we je retour niet in behandeling nemen.
Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
Retouradres:
Afdeling Klantenservice
Vogelstraat 23 SCH
4845 PA Wagenberg
Je retour wordt na ontvangst van je pakket per e-mail bevestigd. We storten retourbedragen binnen 7 werkdagen naar je terug.